söndag 20 januari 2013

Och så var det lite bilder...



Min kära skrivare gav upp strax innan jul och om jag ska vara ärlig så var den aldrig riktigt bra för fotoutskrifter. Nu står det en ny "flaschig" maskin här och jag har knappt hunnit skriva ut nåt förrän igår. Eftersom jag fick en ritplatta i jul så har jag testat att skriva ut lite illustrationer men däremot inga foton förrän nu.

Och det blev ju riktigt bra. Men det märks tydligt vad som är mittpunkten i livet just nu för nästan samtliga kort är på sötrumpan...





Den här helgen har gått i ett socialt tecken så mitt nyårslöfte ligger ju bra till. 
Igår förmiddag blev det fika och middag hemma hos mor min, och då kom även min kusin med hennes fina pojkar. En av hennes killar är lika gammal som Sickan. Vi tog en promenad i den iskalla vinterkylan och kollade in min barndomsby och den nya "parken" de fixat till. Här fanns både lekplats, fikaplatser. en damm och träningsredskap. Kika in på min kusins blogg för lite fler bilder...

Idag blev det också lite socialt umgänge. Jag och Sickan drog till staden på förmiddagen och träffade en tjejkompis till mig och hennes lille kille, också i samma ålder som sötrumpan. Där bjöds det på semlor och kaffe. Mysigt med liten lekdejt....

Nu ska det snart skruvas och måttas för hyllan ska upp på väggen. Kram





Inga kommentarer: